Horgolt takaró minta 1 - Granny Square

2013. szeptember 29., vasárnap · Posted in , , ,

Kérésre megosztom a képen látható mintát.


Mérete: 12 cm x 12 cm
Felhasznált színek: világoskék, türkiz zöld, kék, sötétkék
Horgolótű: 3.0 mm


A jobb felső mintáról van szó. Aki nem érti a jeleket, annak leírom részletesen. Én kicsit másképp horgoltam, de minimális az eltérés, csak a levegőszemek számát változtattam helyenként.

1 sor világoskékkel: 6 levegőszem, az utolsó az elsőbe rögzítve, így kapunk egy kört.

2 sor világoskékkel: 3 levegőszem, 2 egyráhajtásos pálca, 2 levegőszem, 3 egyráhajtásos pálca, 2 levegőszem, 3 egyráhajtásos pálca, 2 levegőszem, 3 egyráhajtásos pálca, 2 levegőszem.


3 sor türkiz zölddel: a 2 sor 2 levegőszemébe *3 egyráhajtásos pálca, 2 levegőszem, 3 egyráhajtásos pálca*, ismételtem a sor végéig, így kaptam a képen látható négyszöget.


4 sor kékkel: a 3 sor 2 levegőszemébe 3 egyráhajtásos pálca, 2 levegőszem, 3 egyráhajtásos pálca, ugyancsak a 2 sorba, oda, ahol a 3 egyráhajtásos pálcák összeérnek 3 egyráhajtásos pálca, 3 egyráhajtásos pálca, 2 levegőszem, 3 egyráhajtásos pálca és így folytattam végig. Itt arra kell figyelni, hogy a 2 levegőszem csak a sarkokon van.

Így horgoltam végig, amíg elérte a kívánt méretet. A színeket lehet kombinálni a végtelenségig.

20 Responses to “Horgolt takaró minta 1 - Granny Square”

martinelli. Üzemeltető: Blogger.