Horgolt takarót készítek

2013. szeptember 28., szombat · Posted in ,

Nagy fába vágtam a fejszémet. Horgolt ágytakarót szeretnék készíteni. Darabokból lesz, a képen látható kockákból fogom összevarrni a végén. 


Kiszámoltam, hogy 140 db. ilyen kis kocka szükséges hozzá, tehát lesz munka vele, de szerintem megéri. Majd meglesz, amikor meglesz :) 

Maradék fonalat használok hozzá,  de vásárolnom kell majd még, mert nincs belőle annyi, hogy elég legyen. Szeretném, ha minél színesebb lenne. :)

Remélem nemtek is tetszik :)

14 Responses to “Horgolt takarót készítek”

  1. Láttam már hasonló takarót, biztos vagyok benne, hogy nagyon szép lesz:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon munkás, de aranyos vidám takaró lesz belőle. Nagyon jó a blog, pár napja végig böngésztem, akkor nem volt időm írni.

    VálaszTörlés
  3. Kati - Ha kész, megmutatom :)
    Csipike - Köszi szépen :)

    VálaszTörlés

martinelli. Üzemeltető: Blogger.