Újabb anyagok a Granny Square takaróhoz :)

2013. október 5., szombat · Posted in

Amikor elkezdtem, tudtam, hogy nem lesz elég az a maradék anyag, ami nekem van. Tudtam, hogy szereznem kell még hozzá, de ez nem gond, mert így legalább variálni tudom a színeket is.

Tegnap beszereztem 3 csodaszép matringot. 50 gr-os mind és nagyon finom anyag :) Elég jó ára volt, ebből fogok még venni később is, szerintem.


Szeretem újrahasznosítani az anyagokat, amit lehet, részben azért, mert anyagilag megéri, részben pedig azért, mert nem szeretek pazarolni. Ezért körülnéztem a szekrényekben, hogy mit lehetne kibontani. Persze a jó holmikat nem fogom kibontani, de most is találtam több kötött pulcsit, amit nem használok. Ezek félre voltak téve, hogy majd lesz valami velük, vagy odaadom valakinek. Nem mindegyiket lehet kibontani, mert ami szabva van, az nem jó, de találtam kettőt, ami nem szabva van, hanem úgy kötve, hogy minden darabja külön, így ezek tökéletesek. Még a színük is jó, az egyik egy krémszínű érdekes fonal, borzos. A másik szürke.

És íme egy granny square kocka az új anyagokból. A borzos krémszínű a bontásból van.

One Response to “Újabb anyagok a Granny Square takaróhoz :)”

martinelli. Üzemeltető: Blogger.